post-image

آجر سفید چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه معماران با به کاربردن آجرهای مختلف در بناهای ساخته شده ، زیبایی ساختمان را چند برابر کرده اند.آجر سفید از نمونه آجرهایی است که به دلیل استحکام زیاد ، هزینه مناسب در طراحی بخش داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

جنس آجر سفید:

یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب آجراستحکام آن است.آجرسفید ساخته شده از خشت است که آن ها را درون قالب هایی ریخته پس از حرارت دادن بسیار در کوره خشک و پس از ساییدن آن با آهک پوشانیده می شوند.این آجرها از خاک نسوزسفید تهیه می شوند.در نتیجه جنس این آجرها به طوری است که کاملا نسوز و مستحکم بوده و فشار زیادی را می تواند تحمل کند.

کاربرد آن:

یکی از بخش های مهم هر ساختمان نمای آن است که باید دید بصری زیبایی داشته باشد. از آجرسفید جهت زیبایی بنای ساختمان استفاده می شود.حتی از این آجرها در نمای داخلی ساختمان و ایجاد فضای شیک و مدرن استفاده می گردد. امروزه علاوه بر اینکه افراد به نمای بیرون ساختمان اهمیت می دهند به نمای داخلی نیز توجه ویژه ای دارند و با مخلوط کردن کاغذ دیواری، سنگ های آنتیک و... سبب زیباسازی فضای داخلی ساختمان می شوند. به عنوان مثال اگر در خانه خود شومینه دارید می توانید با ساخت بنای شیک از آجر سفید زیبایی فضای اطراف شومینه را دو چندان کنید.حتی با ترکیب آجرسفید و سیاه بنای فوق العاده زیبایی را بسازید.کاربرد آجر سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است.نمونه های زیادی از آجر سفید توسط کارخانه درنما تولید می شوداز جمله آجر پلاک نسوز سفید، آجرنما نسوز سفید صدفی و... طراحی داخلی ساختمان با آجر سفید  

قیمت آجر سفید:

یکی از مواردی که برای ساخت یک ساختمان باید به خاطرش هزینه پرداخت شود آجراست.از طرفی هر بنایی از آجرساخته شده است پس این هزینه غیرقابل انکار است.اما می توان پرداخت این هزینه را تا حد زیادی کاهش داد.آجرهای سفید به دلیل ای که از خشت ساخته می شوند هزینه چندانی برای تولید ندارند پس با  قیمت کمی به بازار عرضه می شود.این دسته از آجرها علاوه بر قیمت مناسب ، زیبایی و استحکام کاربرد بسیاری دارند.

روش خرید:

آجر سفید از نمونه آجرهایی است که به فراوانی یافت می شود.اگر نیاز به خرید انبوه این محصول دارید و یا مشاوره و اطلاعاتی در رابطه با این آجر می خواهید کافی است با کارخانه درنما تماس حاصل فرمایید.