آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ قیچی)،قهوه ای

یکی از زیر دسته های آجر دکوراتیو، آجر نسوز صخره ای می باشد. روش ساخت این محصول با دیگر آجر های نسوز متفاوت است .به این صورت که ابتدا خشت خام آجر نسوز صخره ای را با دست فرم می دهیم و به شکل سنگ های صخره ای و یا گیوتین در ما آوریم و در نهایت این خشت ها در کوره ها پخته می شوند. به دلیل این که این سبک از آجر نسوز دست ساز هستند برای طراحی و دکوراسیون داخلی گزینه مناسبی برای انتخاب هستند.می توان از آن ها برای کارهای تزئینی در فضاهای محدود خانه مانند ورودی استفاده کرد. مزایای آجر نسوز صخره ای سفید:

  • - انرژی حرارتی را به مقدار زیادی ذخیره می کند
  • - استقامت بالایی دارد
  • - انتقال نوسان های حرارتی محیط بیرونبه داخل از طریق آجر نسوز زیاد نیست
  • - مناسب مصارف تزئینی و زینتی

 

ابعاد (سانتیمتر )

تعداد در هرمتر با احتساب 1 سانتیمتر بندکشی
26 * 6.5

60

ابعاد (سانتیمتر)

تعداد در هر متر بدون بندکشی

26 * 6.5

 50

  آجر دکوراتیو صخره ای قهوه ای روشن  :

                طراحی داخلی با کارخانه آجر دکوراتیو صخره ای قهوه ای روشن  :  باتوجه به طرح های داخلی و دکوراسیون امروزی میتوان دریافت که زمان جایگزینی دیوارپوش های مدرن و نوین تمام شده و آجر قزاقی  ، رستیک و دکوراتیو ( دکوراتیو شاموتی ) دوباره جای خود را در دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند.   آجر نسوز دکوراتیو صخره ای قهوه ای روشن  در آشپزخانه اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری و در دیگر قسمت های یک ساختمان رواج پیداکرده اند.و درتمامی سبک ها باعث زیبایی دوچندان ساختمان میشود و علاوه براین به عنوان کامل کننده فضا و دکوراسیون محیط به کار میرود.    

    آجر دکوراتیو  صخره ای:   دلایل و مزایای عمده ای برای استفاده از آجر دکوراتیو  صخره ای وجود دارد ، ضریب انبساط و انقباض آجر نما در برابر عوامل طبیعی و سرما به گونه‌ای است که از ایجاد ترک در بنا جلوگیری می‌کند. آجر دکوراتیو  صخره ای در مقایسه با دیگر مصالح از قابلیت ذخیره انرژی حرارتی زیادی برخوردار است همچنین انتقال نوسان‌های حرارتی محیط بیرونی به داخل از طریق جدار آجر زیاد نیست . علاوه بر مزایای ویژه این آجر نما ، آجر دکوراتیو  صخره ای به عنوان یک عنصر تزیینی کارایی آن را دارد که علاوه بر نمای خارجی  در طراحی داخلی نیز از آن استفاده کرد. آجر دکوراتیو صخره ای تنوع رنگی بسیار بالایی دارد که باتوجه به رنگ های مختلف آجر دکوراتیو  میتوان از آنها در مناطق گوناگون استفاده کرد.   آجر دکوراتیو صخره ای را می توان با آجر سفید یا رنگهای روشن بصورت ترکیبی استفاده کرد.   مواد اولیه آجر دکوراتیو  صخره ای از خاک مرغوب میباشد.

 

لطفا نظر خود را برای ما بنویسید

ثبت سفارش آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ قیچی)،قهوه ای

شما از طریق فرم زیر می توانید آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ قیچی)،قهوه ای را سفارش دهید

محصولات مرتبط

آجر نسوز صخره ای (کرافت استون) ...

آجر نسوز صخره ای (کرافت استون) ...

آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ ...

آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ ...

آجر صخره ای (کرافت استون)

آجر صخره ای (کرافت استون)

آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی

آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی

آجر نسوز صخره ای (کرافت استون) ...

آجر نسوز صخره ای (کرافت استون) ...