آجر لفتون (سفال) قرمز

آجر لفتون قرمز ( اجر نما ده سوراخ قرمز ) از خاک شیل مرغوب تهیه میشود ، رنگ اجر لفتون قرمز ثابت است و در برابر عوامل محیطی ثابت میباشد.  

آجر لفتون چیست:

آجر لفتون (سفال) قرمز یکی از انواع آجرهایی است که  در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد.این محصول به آجرنما لفتون یا آجر نما سوراخدار یا آجر سوراخدار یا آجر نما سوله سازی معروف است . از مزایای آجر سفال قرمز این است که میتوان هم با آن دیوار های حائل و غیر حائل ایجاد کرد و هم پس از ایجاد دیوار و بند کشی به عنوان نما از آن استفاد کرد یعنی دیگر نیازی به ایجاد نمای جدید نمی باشد.   اطلاعات درباره این محصول:

ابعاد(سانتیمتر)

وزن آجر لفتون زرد

وزن آجر لفتون قرمز

10*21*5.5

1.100     کیلوگرم

1.600        کیلوگرم

19*9*4.5

900    گرم ---------------------

5*10*21.5

1.20     کیلوگرم 1.260     کیلوگرم

5.5*10*21.5

1.140      کیلوگرم 1.350     کیلوگرم

5.5*5.5*21.5

700      گرم 800      گرم

5*5.5*21.5

  600       گرم 700       گرم

سوراخ های آن به منظور کاهش وزن آجر و عایق بندی و همچنین ایجاد خلاء بوجود آمده اند. این محصول در دو رنگ زرد و قرمز تولید می شود و از سایز بزرگ آن در دیوار چینی محوطه ها،حصارباغ ها و ویلاها، سوله هاو حیاط منازل استفاده می شود و سایز کوچک آن در چیدن دیوار اتاق، تراس ها ، دو پوش حمام و دستشویی و ایجاد سقف مورد استفاده قرار میگیرد. آجر لفتون قرمز ( اجر نما ده سوراخ قرمز ) از خاک شیل مرغوب تهیه میشود ، رنگ آن ثابت است و در برابر عوامل محیطی ثابت میباشد.این محصول از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است و بیشترین استفاده را در تیغه های جدا کننده ساختمان دارد.در گذشته از آجر فشاری برای این کار استفاده می شد که آجر فشاری از معایبی چون وزن زیاد و جذب آب زیاد داشت بنابراین آجر ده سوراخه قرمز جایگزین آن شد.این محصول دارای سوراخ های عمودی است که باعث کاهش وزن و پخت بهر می شود. قیمت این محصول: شما میتوانید از کارخانه آجرنما درنما این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.   

لطفا نظر خود را برای ما بنویسید

ثبت سفارش آجر لفتون (سفال) قرمز

شما از طریق فرم زیر می توانید آجر لفتون (سفال) قرمز را سفارش دهید

محصولات مرتبط

آجرنمای لفتون (سفال) زرد

آجرنمای لفتون (سفال) زرد

آجر لفتون (سفال) قرمز

آجر لفتون (سفال) قرمز

آجرنمای لفتون (سفال) زرد

آجرنمای لفتون (سفال) زرد

آجر لفتون (سفال) قرمز

آجر لفتون (سفال) قرمز

آجرنمای لفتون (سفال) زرد

آجرنمای لفتون (سفال) زرد