آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی

مواد اولیه آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی از خاک نسوز میباشد و با توجه به نوع خاک آن درجه پخت از 1050 درجه سانتیگراد تا 1110 درجه سانتیگراد متغیر میباشد.  

اطلاعات آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی :

ابعاد(سانتیمتر)

تعداد در هر متر

(به احتساب 1 سانتیمتر بند کشی )

ابعاد ال(سانتیمتر)

2.5*31*7 40 2.5*7*10*20
2.5*26*6.5 50 2.5*6.5*10*20
2.5*22*5.5 70 2.5*5.5*10*20
2.7*10*40 23 2.5*10*10*20
ابعاد(سانتیمتر) تعداد در هرمتر (بدون بندکشی) ابعاد ال(سانتیمتر)
2.5*31*3.5 92 2.5*3.5*10*20
4.5*31*7 45 ------------------

امروزه برای استحکام بیشتر نمای خارجی و داخلی از روش نما کردن خشک استفاده می شود.مزیت دیگر این سبک شوره نزدن نمای ساختمان است زیرا این روش خشک است و دیگر نیازی به ملات نیست و همچنین زیبایی ویژه ای به ساختمان میدهد.

در این روش بیشتر از آجرهای نسوز قرمز انگلیسی که قطر زیاد دارند استفاده می شود.

قطرهایی همانند 4.5*31*7 و یا 5*20*10 و برای نگه داشتن آجر بر روی نما از میگرد همراه با سوراخکاری استفاده می شود.

 بسته به درجه دمای پخت رنگ ،پلاک نسوز قرمز انگلیسی شامل رنگ های: پلاک انگلیسی قرمز ،  پلاک انگلیسی قهوه ای و طرح چوب و پرتقالی و... می باشد.  

رنگ تمامی آجر پلاک نسوزها ثابت هستند و در برابر نور آفتاب و سایر عوامل محیطی کاملا مقاوم است.  

آجر نسوز انگلیسی چیست؟

آجرنسوز معمولا از خاک چینی نسوز در دمای 1500 درجه سانتی گراد تولید می شود.از نمونه آجر نسوز میتوان به آجر نسوز انگلیسی رندوم اشاره کرد. امروزه به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آجر نسوز انگلیسی در موارد بیشماری از آن ها استفاده میشود.یکی از کاربردهای آجر نسوز در دکوراسیون داخلی و نمای عمومی ساختمان است.این آجرها علاوه بر اینکه ظاهری زیبا دارند و نمای ساختمان را بسیار شکیل می نمایند، ویژگی های اقتصادی و زیت محیطی و... بیشماری نیز دارند.

ویژگی آجر نسوز انگلیسی رندم :

1- صرفه جویی در مصرف سوخت: آجر نسوز انگلیسی هم مانند دیگر آجر های نسوز نما خاصیتی دارد که سبب ثابت ماندن  دمای محیط ساختمان میشود و از تغییرات دما جلوگیری می کند. 2- مقاومت بالا: آجر نسوز انگلیسی از موادی ساخته شده است که در برابر آتش ،رطوبت و... مقاوم هستند. 3- ثابت ماندن رنگ آجر: یکی از ویژگی های منحصر بفرد آجر نسوز انگلیسی رندوم ثابت ماندن رنگ آنها در برابر تابش نور خورشید،باران و... است. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: -شوره ،سفیدک و... نمی زند. -مقاوم دربرابر فرسایش و افتادگی -مقاوم در برابر سرما و گرما -جذب پایین آب -قیمت مناسب -تنوع در زنگ و طبیعی -و... قیمت آجر نسوز انگلیسی رندوم: به دلیل سختی تولید خاک نسوز آجر قیمت این دسته از آجر ها متفاوت است که شما میتوانید از کارخانه آجرنما درنما با کیفیت و قیمت مناسب این آجر را تهیه می کنید.

آجر نسوز قرمز چیست؟

این آجرها معمولا دارای رنگ قرمز هستند که طیف رنگی آنها، از قرمز تیره یا به اصطلاح جگری شروع شده تا قرمز روشن. برخی ها بر این باورند که تفاوت رنگ آجر قرمز بدلیل اضافه کردن رنگ است در صورتی که بخاطر محل قرار گیری در کوره های آجر پزی این تفاوت رنگ پیش می آید. تا حدود 2 متر این آجر ها بر روی هم قرار میگیرند و آن هایی که حرارت کمتری دیده اند روشن تر و آن هایی که در معرض حرارت بیشتر بوده اند رنگ تیره تری دارند.

انواع آجر نسوز قرمز:

این آجر ها انواع مختلفی دارند که عبارت است از: 1- آجر قرمز روشن: این آجر از خاک نسوز ساخته شده و روشن ترین دسته ی آن هست که بیشتر برای نمای ساختمان استفاده میشود. از نجایی که رنگ این سبک آجر ها روشن است، با ترکیب سنگ و آجر نمای سفید زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد. برای زیبایی بیشتر میتوانید از پودر بند کشی مشکی نیز استفاده کنید. 2-آجر پلاک نسوز قرمز از آجر پلاک نسوز در دکوراسیون داخلی و برای نمایی مثل زیباسازی دیوار پشت تلویزیون و یا شومینه استفاده می شود. 3- آجر ال نسوز قرمز آجر ال بیشتر در گوشه های ساختمان و یا پنجره ها استفاده میشود.ارتفاع این آج با توجه به نیاز مصرفی متفاوت است.

 قیمت آجر نسوز قرمز:

یکی از فاکتور های اصلی در هنگام خرید این محصول کیفیت بالا و در عین حال قیمت پایین آن است. هر گاه محصولی را یافتید که این دو ویژگی را باهم داشت آنگاه می توان گفت که یک خرید موفق را داشته اید .کارخانه آجر نما درنما با توجه به این که سالیان طولانی است که در تولید و ساخت انواع آجر نقش بسزایی دارد به همین دلیل بهترین آجر ها را به قیمت تولیدی می توانید تهیه نمایید.

آجر قرمز روشن چیست:

آجر قرمز روشن یکی از پر کاربردترین آجر هایی است که در صنعت ساخت و ساز از آن استفاده می شود.رنگ آجر نمای قرمز کاملا طبیعی است و زیر شاخه ای از آجر نسوز می باشد. بیشترین کاربرد این نوع آجر در نمای بیرونی و داخلی ساختمان است همچنین برای ساخت سنگ فرش نیز بسیار پر کاربرد است.ترکیب رنگ بندی این نوع آجر با آجر های روشن و تیره تر جلوه زیبایی به ساختمان می بخشد. آجرقرمز تولیدی کارخانه درنما دارای استحکام بالا و سازگاری با محیط اطراف ،مقاوم دربرابر آب وآلودگی و... می باشد. آجرقرمز یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات تولیدی شرکت درنما است که از مزایای آن:

  • تولید آسان با توجه به داشتن مواد اولیه آن
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • رنگ بندی طبیعی
  • مقاومت بالا

توصیه کاربردی کارخانه درنما:

از آن جا که آجرنمای قرمز، درصد جذب آب بسیار پایینی دارد، سبب شده است تا در زمستان در هنگام یخ‌ بندان دوام بیشتری داشته باشد، و جهت استفاده در مناطق سردسیر مناسب باشد. همچنین آجرنمای قرمز، جهت استفاده در شهرهای بزرگ و آلوده و مناطق شرجی با رطوبت بالا مناسب می‌باشد، چرا که این آجرنما رطوبت و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند. خاصیت ضد سایش، مقاومت فشاری و پایداری بسیار بالای آجرنمای قرمز، خود دلیلی شده است تا در سراسر جهان، از جمله ایران، اروپا، آمریکا، چین و کشورهای آسیا میانه از این نوع آجر، جهت استفاده در اماکن عمومی نظیر پیاده‌روها و منازل ویلایی، به صورت نما و کف فرش استفاده نمایند.

آجر قرمز از معروف ترین و پرکاربرد ترین آجرنماها در صنعت ساخت و ساز می باشد که امروزه در تمامی نقاط جهان از آن استفاده می شود.این محصول به دلیل وجود اکسید آهن در خاک تولیدی اش دارای رنگ طبیعی می باشد.طیف رنگی آن از نارنجی پر رنگ تا قرمز تیره که گاهی متمایل به سیاهی است می باشد.هرچه دمای کوره پخت آجر قرمز افزایش دهیم در نتیجه رنگ آن تیره و مقاومتش افزایش می یابد. آجر قرمز روشن

ویژگی آجر قرمز تیره:

به دلیل این که آجر قرمز درصد آب کمی را به خود جذب می کند، پی در هنگام بارندگی و یخ بندان دوام بیشتری دارند و به به همین خاطر برای ساختمان هایی که در مناطق سردسیر هستند بسیار پر کاربرد است.از ویژگی کلی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درصد جذب آب بسیار پایین
  • مقاوم در برابر هوای سرد و یخ زدگی
  • مقاوم در برابر جذب آلودگی
  • ضد شوره
  • مقاومت بالا
  • سازگار با محیط زیست
  • ضدسایش
  • با کیفیت و زیبا

کاربرد آجر قرمز: این محصول هم در نمای بیرون هم در نمای داخلی ساختمان کاربرد دارد بعلاوه از این محصول برای سنگ فرش نیز استفاده می کنند. اگر این نمونه را با رنگ های تیره و روشن ترکیب کنید، می توانید جلوه ای بسیار زیبا به نمای ساختمان خود دهید.هم چنین در مناطقی که رطوبت بالا است به دلیل جذب آب از این نوع در سنگ فرش های ویلایی، پیاده روی ، منازل و... کاربرد دارند. با به کاربردن این محصول در نمای خارجی ساختمان علاوه بر زیبایی ساختمان، موجب می شود تا از تابش مستقیم نور خورشید به خانه جلوگیری شود و هوای محیط خانه نیز متعادل شود. با توجه به ویژگی ها و کاربردهای آن شما می توانید این محصول با کیفیت و قیمت مناسب را از کارخانه آجر و آجر نما درنما تهیه نمایید.

 

لطفا نظر خود را برای ما بنویسید

ثبت سفارش آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی

شما از طریق فرم زیر می توانید آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی را سفارش دهید

محصولات مرتبط

آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ ...

آجر نسوز صخره ای سفید (طرح سنگ ...

آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی

آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی

آجر نسوز صخره ای (کرافت استون) ...

آجر نسوز صخره ای (کرافت استون) ...

آجر صخره ای (کرافت استون)

آجر صخره ای (کرافت استون)