آجر نسوز کرکره ای سفید و مشکی

  مواد اولیه آجر نسوز کرکره ای قهوه ای وسفید از خاک نسوز میباشد و با توجه به نوع خاک آن درجه پخت از 1050 درجه سانتیگراد تا 1110 درجه سانتیگراد متغیر میباشد.      

  اطلاعات آجر نسوز کرکره ای قهوه ای و سفید  :    

ابعاد(سانتیمتر) تعداد در هر متر (به احتساب 1 سانتیمتر بند کشی ) ابعاد ال(سانتیمتر)
3.5*31*2.5 70 2.5*3.5*10*20
ابعاد (سانتیمتر ) تعداد در هر متر  بدون بندکشی ابعاد ال ( سانتیمتر )
3.5*31*2.5 92 2.5*3.5*10*20

      امروزه برای استحکام بیشتر نمای خارجی و داخلی از روش نما کردن خشک استفاده میشود.مزیت دیگر این سبک شوره نزدن نمای ساختمان است زیرا این روش خشک است و دیگر نیازی به ملات نیست و همچنین زیبایی ویژه ای به ساختمان میدهد. در این روش بیشتر از آجرهای نسوزکرکره ای قهوه ای که قطر زیاد دارند استفاده میشود قطرهایی همانند 4.5*31*7 و یا 5*20*10 و برای نگه داشتن آجرنسوز کرکره ای قهوه ای بر روی نما از میلگرد همراه با سوراخکاری استفاده میشود.   راهکار‌های بهسازی و مقاوم سازی ساختمان های آجری :

  • مصالح به کار گرفته شده باید از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار بوده و با مصالح موجود هم خوان و منسجم باشند.
  • وزن سازه با برداشتن عناصر سنگین فوقانی، کاهش داده شود.
  • سیستم فونداسیون باید قادر باشد بار نهایی ساختمان را به صورت مطلوب به زمین منتقل نماید.
  • دیوارها باید کاملا با یکدیگر و به هم متصل شوند‌، کف‌ ها باید به خوبی به دیوار متصل شوند تا از شکست شدن خارج صفحه‌ای آن‌ ها جلوگیری شود.
  • دیوارهای سازه باید در دو جهت عمود بر هم در ساختمان به صورت یکنواخت توزیع شوند و فاصله بین مرکز جرم و مرکز سختی ساختمان با اضافه کردن دیوارهای جدید یا بستن باز شوها در دیوارهای موجود، کاهش
  • داده شود (با این عمل اثرات نامطلوب پیچش در ساختمان کم می‌شود.
  • سیستم سقف باید دارای انسجام کافی بوده و به صورت دقیق به دیوارهای ساختمان متصل شود.
  • عناصر غیر سازه‌ای باید به طور کامل و به نحو مطلوب به عناصر و مصالح سازه‌ ای متصل شوند.

آجر خوب باید در برخورد با آجر دیگر صدای زنگ بدهد صدای زنگ نشانه سلامت توپری و مقاومت و کمی میزان جذب آب آن است آجر خوب باید در آتش سوزی مقاومت کند و خمیری و آب نشود و همچنین باید یکنواخت و سطح آن بدون حفره باشد سختی آجر باید به اندازه ای باشد که با ناخن خط نیفتد .

بسته به درجه دمای پخت رنگ آجر نما نسوز شامل :  آجر نسوز قرمز ، قهوه ای ، طرح چوب ، پرتقالی و... میباشد.( آجرهای نسوز دارای تنوع رنگی گسترده ای میباشند)   رنگ آجر پلاک نسوز کرکره ای قهوه ای و سفید ثابت است و در برابر نور آفتاب و سایر عوامل محیطی کاملا مقاوم است.  

آجر پلاک نسوز کرکره ای سفید  

  از آجر نسوز کرکره ای سفید بخاطر رنگ روشن، در همه مناطق می توان استفاده کرد. آجر نسوز سفید را می توان با آجر های رنگ قرمز انگلیسی، شاموتی، مشکی و قهوه ای در نما استفاده کرد. آجر نسوز کرکره ای سفید به دو دسته :آجر سفید دانه دار و آجر سفید صدفی (یخچالی) تولید می شود. اگر آجر نسوز سفید را با آجر نسوز مشکی، آجر نسوز قهوه ای و یا آجر نسوز قرمز ترکیب کنیم آجر نسوز سفید در نما بیشتر خود را نشان می دهد.  شرکت آجر دُرنما با استفاده از بهترین خاک مرغوب و همچنین دستگاه ها و خط تولید  به روز توانسته با کیفیت ترین آجر نسوز کرکره ای سفید را تولید کند.

امروزه برای استحکام بیشتر نمای خارجی و داخلی از روش نما کردن خشک استفاده می شود.مزیت دیگر این سبک شوره نزدن نمای ساختمان است زیرا این روش خشک است و دیگر نیازی به ملات نیست و همچنین زیبایی ویژه ای به ساختمان میدهد. در این روش بیشتر از آجرهای نسوز کرکره ای سفید 31*7 که قطر زیاد دارند استفاده می شود قطرهایی همانند 5*31*7 و 2.7*40*10برای نگه داشتن آجر نسوز کرکره ای سفید بر روی نما از میگرد همراه با سوراخکاری استفاده میشود. رنگ آجر پلاک نسوز کرکره ای سفید ثابت است و آجر کرکره ای سفید در برابر نور آفتاب و سایر عوامل محیطی کاملا مقاوم است.

لطفا نظر خود را برای ما بنویسید

ثبت سفارش آجر نسوز کرکره ای سفید و مشکی

شما از طریق فرم زیر می توانید آجر نسوز کرکره ای سفید و مشکی را سفارش دهید

محصولات مرتبط

آجر پلاک نسوز شاموتی رندوم

آجر پلاک نسوز شاموتی رندوم

آجر صادراتی (آجر نسوز 10*10 انگلی...

آجر صادراتی (آجر نسوز 10*10 انگلی...

آجر پلاک نسوز سفید

آجر پلاک نسوز سفید

آجر نسوز تایل 40*10 (طرح چوب)

آجر نسوز تایل 40*10 (طرح چوب)

آجرنما نسوز کرکره ای شاموتی

آجرنما نسوز کرکره ای شاموتی

آجر نسوز کوره

آجر نسوز کوره

آجر مشکی 10 در 60 (60×10)

آجر مشکی 10 در 60 (60×10)

آجر نسوز رستیک

آجر نسوز رستیک

آجر نسوز کرکره ای سفید و مشکی

آجر نسوز کرکره ای سفید و مشکی

آجر نسوز سه بعدی کد SB200

آجر نسوز سه بعدی کد SB200

آجر نما نسوز طرح چوب قرمز انگل...

آجر نما نسوز طرح چوب قرمز انگل...

آجر پلاک نما نسوز مشکی(7*31 مشکی)

آجر پلاک نما نسوز مشکی(7*31 مشکی)